Зразки заяв

Заява – це офіційний документ що містить повідомлення в письмовій формі. 

Заява містить найчастіше пропозиції або прохання особи до організації або посадової особи. 

Заява пишеться власноручно або створюється у друкованому вигляді та особисто подається до відділу кадрів завчасно, за особистим підписом та усіма візами відповідно до зразків. 

Дати зазначені у тексті заяви не повинні бути раніше за дату надходження заяви до відділу кадрів. 

На даній сторінці Ви можете ознайомитися із зразками заяв. 

Під час написання заяви просимо обов’язково вказувати посаду та ставку за   основною роботою, додатковою та роботою за сумісництвом (за умови наявності) та дотримуватися полів  (ліве - 3 см, праве - 1 см). 

ĉ
Відділ Кадрів,
3 лист. 2015 р., 06:56
Comments